Nordean verkkopankkia päivitettiin torstaina 29.10.2009.
Torstai-iltana en päässyt useamman yrityksen jälkeen verkkopankissa katsomaan rahastosijoituksiani vaan aina sain alla olevan virheilmoituksen.
Kun soitin Nordean asiakaspalveluun kysyäkseni alustavaa arviota vikatilanteen kestosta, niin ensimmäinen puheluuni vastannut asiakaspalvelija ei ollut edes tietoinen asiasta. Kuulemma heitä ei oltu informoitu asiasta. Ongelma tuli hänelle täysin yllätyksenä.
Puheluni yhdistettiin eteenpäin ja uusi henkilö tiesi, että ongelmia oli ja verkkopankin päivitys olisi menossa.
Alla olevassa virheilmoituksessa on alimmaisella rivillä ”Copyright Merita Pankki”. Tämä toinen henkilö, kenelle mun puhelu ohjattiin, kertoi että pankin sisältäkin on pyydetty vaihtamaan tuo ”Merita Pankki” teksti nykyisellä pankin nimellä. Nordean IT-palveluille tuo on kuulemma ollut melkoisen haastava tehtävä. Huvittavan kuuloista minun korvaani.
Milloin Merita Pankista tulikaan Nordea?