Tämän viikon tiistaina sain lopultakin viestin Finnairin asiakaspalautteista, että he korvaavat Tukholman paluulennolla hajonneen matkalaukun. Finnair korvasi matkalaukun täysimääräisenä. :-)
Tapaa, jolla Finnair kommunikoi tämän, en ole törmännyt muissa yrityksissä. Tapa on mielestäni hyvä vaikkakin hieman monimutkainen.
He lähettivät minulle sähköpostin:
Hyvä Tommi Hakala
Olemme vastanneet palautteeseenne tapausnumerolla
1-234567890.
Tästä linkistä saatte tarkempaa tietoa.
http://www.finnair.com/finnaircom/wps/portal/Redirector?target=Finnair.Travel.FccFeedbackQueryPage&locale=fi_FI
Tähän sähköpostiviestiin ei voi vastata.
Ystävällisin terveisin
Finnair Oyj
Asiakaspalautteet
Kun linkin takaa aukeavalle webbisivulle laittaa tapausnumeron ja oman nimensä niin saa lopullisen vastauksen. Vastaukseen voi jopa antaa sivun kautta vastineen.
Nyt on rahat tulleet tilille ja mieli on tyytyväinen.